wat houd de 24 uursloop in - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Joëlle en Wies - WaarBenJij.nu wat houd de 24 uursloop in - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Joëlle en Wies - WaarBenJij.nu

wat houd de 24 uursloop in

Blijf op de hoogte en volg Joëlle en Wies

15 November 2018 | Nederland, Bemmel

Wegens veel vragen over wat de 24 uursloop nou eigenlijk inhoud, leggen we het even zo duidelijk mogelijk uit.

Het is dus een estafetten die 24 uur lang wordt gehouden, maar wees niet bang, je loopt geen 24 uur lang. Als je je inschrijft, doe je dat voor één of meerdere uren, die jij zelf bepaald. Maar je bent waarschijnlijk niet de enige die zich voor dat uur inschrijft (we hopen dat er ongeveer groepen van 10 zijn per uur dat is wel veel maar we hopen het te halen).
Er is steeds maar 1 persoon aan het rennen, het is immers een estafetten. Als je rent, doe je dat uiteraard op je eigen tempo, na 200 meter geef je het stokje weer door aan de volgende die op jou staat te wachten. Tussendoor heb je dus ook rust, waardoor je dus nooit 1 heel uur lang loopt. Het ligt aan de grootte van de groep hoe lang de rust is die je tussendoor hebt.

Als er te weinig lopers zijn in een uur, dan zijn er een aantal mensen van de organisatie die dan kunnen invallen. Natuurlijk vinden we het van de organisatie ook hartstikke leuk om mee te lopen, maar we hopen dat dat niet moet omdat er te weinig mensen zijn.
Als er te veel lopers zijn in een uur, dan kunnen we een e-mail sturen met de vraag of u naar een ander uur wilt waarin minder aanmeldingen zijn. Maar dit is aan jou zelf om te zeggen of je dat wilt of niet. We accepteren natuurlijk ook een 'nee'.

Het is natuurlijk een sponsor loop waarbij er geld opgehaald moet worden (lees het andere verslag even als je wilt weten waar het geld heen gaat). Als je je hebt ingeschreven moet je ook een (geldig) e-mailadres invullen, dit hebben we nodig om jou te bereiken maar ook krijg je een mail over dat je aanmelding is doorgekomen en in de bijlage van die mail vind je het sponsorformulier. We hopen dat jullie zoveel mogelijk sponsoren gaan zoeken die jou gaan sponsoren en dat geld gaat dus naar Zuid Afrika.

Qua eten en drinken voor de lopen hopen we dat supermarkten dat willen sponsoren.

Nog vragen? stuur zet deze dan hieronder of stuur een mail naar 24uursloop.2018@gmail.com

Verslag uit: Nederland, Bemmel

Joëlle en Wies

Hoihooiii, Wij gaan jullie op deze blog iets vertellen over waar de opbrengst van de 24 uursloop naartoe gaat. xx Wies en Joëlle p.s. neem ook zeker een kijkje op onze eigen weblogs waarop wij met iedereen onze reisverslagen delen https://wiespolman.waarbenjij.nu/ https://joellenusselder.waarbenjij.nu/

Actief sinds 14 Okt. 2018
Totaal aantal bezoekers 1946