opgehaalde geld 24 uursloop - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Joëlle en Wies - WaarBenJij.nu opgehaalde geld 24 uursloop - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Joëlle en Wies - WaarBenJij.nu

opgehaalde geld 24 uursloop

Door: Wies en Joëlle

Blijf op de hoogte en volg Joëlle en Wies

20 Oktober 2018 | Nederland, Bemmel

Het geld wat wij ophalen gaat voor 100% naar Zuid Afrika. Het is dus niet voor onszelf! In Zuid-Afrika mogen we met de hele groep bepalen waar ons opgebrachte geld naar toe gaat(natuurlijk wel een goed doel). In de vorige jaren hebben ze bijvoorbeeld:

-Een Woman's day georganiseerd met dat geld. Op deze dag werden meisjes getraind om voor zichzelf op te komen. In den sloppenwijken is het voor meisjes niet veilig. Door deze training konden meisjes als er iets gebeurde voor zichzelf opkomen.

-Ook hebben ze aan een kinderopvang en school keukenmachines gegeven. Hierdoor werd het werk in de keuken een stukje makkelijker.

-Schoolspullen zijn ook weleens gegeven want die hadden ze daar nauwelijks. En iedereen heeft op school wel een pen en schrift nodig.

Dus het geld wordt echt alleen gebruikt voor goede doelen.

Verslag uit: Nederland, Bemmel

Joëlle en Wies

Hoihooiii, Wij gaan jullie op deze blog iets vertellen over waar de opbrengst van de 24 uursloop naartoe gaat. xx Wies en Joëlle p.s. neem ook zeker een kijkje op onze eigen weblogs waarop wij met iedereen onze reisverslagen delen https://wiespolman.waarbenjij.nu/ https://joellenusselder.waarbenjij.nu/

Actief sinds 14 Okt. 2018
Totaal aantal bezoekers 1941